2:e, 12:e, sista

Tjaa!
Var några dagar sen jag skrev, har bara inte orkat. Men nu är vi redan i December!! Tiden går sjukligt fort och julen börjar närma sig, och inte kan man klaga på att det inte finns någon julkänsla. Massa snö vilken är både mysigt, men kallt. De senaste dagarna har bestått av massa jobb. I tisdags hoppade jag in åt en annan o jobbade även kvällspasset, jobbade alltså 12 timmar i sträck, utan rast, förutom typ en kvart vid lunch. Var massa folk nästan hela tiden, vilket det var igår och idag också. Det är väl så nu i juletider och efter lön, ingen orkar laga mat själv så alla väljer att ta den enkla vägen istället (;

Mysig 1:a dag av december månad. Såklart fick kameran vara med (;


Så denna veckan har jag inte varit duktig o tränat så mkt, tränade igår oså blir det ett morgonpass imorgon. Men lite ångerst har jag för att jag varit så dålig. Menmen.
På tala om annat. Julkalendern har ju kommit igång, och trots att jag är 19 år kan jag inte låta bli att kolla haha (; Den verkar ändå helt okej, bättre en "Allram mest" eller vad den nu hette som var för några år sen, den sög hårt. Så denna kommer jag kolla på varje morgon till frukost hehe.

Nu ska jag kolla PH.. sen tagga.. för snart är det helg, och det ska bli gryyymt ;D Uppbokad hela helgen och det ska bli både kul och mysigt. Längtar, Äntligen en helg utan jobb en enda dag!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0