Trög? ja!

Tjaa!
Idag var det jobb som gällde, 7-16. Gick väl okej, det blev lite sent när vi skulle ta upp alla, en del krabb helt enkelt.. men annars en bra dag. Imorgon börjar jag inte förrän 16 så det ska bli riktigt skönt, börjar inte tidigt förrän på lördag, ännu bättre!!
Haha seriöst.. hur trög kan man bli? fick sms där det stod "rökte ett jobb idag"... trög som jag är så tänkte jag rökte, som i att "sumpa" en chans till jobb..typ. Så svarar "Rökte ett jobb? varför det?" hahaha, såklart skulle det vara "sökte", inte "rökte", men trög som jag är kopplar jag inte det så mitt svar måste låtit sjukt dumt xD

Igår skulle jag ju vara duktig och göra lite vettiga saker... och det gjorde jag också! Ansökte om att skaffa internetbank, gjorde ett nytt personligt brev, samt sökte 3 jobb!! Måste ju ta tag i mitt liv, är ju arbetslös om ganska exakt 1 vecka!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0