Snart över

Tjena!
Nu är snart denna långhelg över, har gått aldeles för fort tycker jag..
I torsdags kväll kom Bobby hit. Vädret var ganska fint så v gick en promenad, satte oss vid sjön ett tag sen hem och kolla på The Wolfman. En helt okej film, men somnade lite smått efter ett tag så missade nog endel hehe. 

Fredagen var också ganska fin, vi var ute rätt mkt, spelade lite spel på studsmattan, sen kom lillebrossan hem så vi spelade lite fotboll med honom. Framåt kvällen åt vi grillat innan vi åkte in till stan, hem till Lina. Där var det lite förfest med annat folk. Var roligt att träffa henne igen eftersom vi inte setts sen typ sista studentfesten. Senare drog vi ner till stan där vi träffade Ramona och även Mathilda som väntade på oss! Vi köpte langos och sen drog vi till Sports. Vi tänkte dra till öltältet också men det var lång kö så vi pallade inte vänta. Ganska tråkigt att det blev så, hade ju velat gå in.. menmen, det var en trevlig kväll ändå, träffade ju endel kompisar iaf (:

Tyvärr blev det inte så många bilder, endast 2. Jag som brukar vara så duktig på att ta.


Igår var det en riktigt slappedag. Vi kom nog inte upp och åt frukost förrän 1-2-tiden typ. Jag mådde väl sådär om man säger så. Vi tog det mest lugnt, spelade tv-spel, barngeni också för den delen haha, ett spel för barn mellan 8-12... vi är 18 och 22 hehe. Kollade film på kvällen och för en gångs skull somnade jag inte (Y).
Idag kom vi upp redan vid 10-tiden! Har mest tagit det lugnt, spelat kort, kollat tv, lagat mat. Jag skärde mig som fan i fingret när jag hackade potatis, inte kul -.- Följde honom till bussen så nu har han åkt hem. Själv har jag precis duschat. Tänkte ta och göra lite vettiga saker nu..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0