Graffiti Nails

Hejsan!
Nu är helgen inne på sin sista dag och jag har varit ganska dålig på att uppdatera.
I fredags åkte jag och Mathilda in till stan. Träffade Lina där så vi gick en sväng medan Mathilda var hos frisören. Lina åkte hem så jag och Mathilda gick en stund. Jag köpte två ganska coola nagellack, man börjar med det ena och sen tar man det andra över så blir det lite coola mönster på naglarna, riktigt snyggt!
Åkte hem och Mathilda kom till mig efter att hon jobbat, vi fixade oss o åkte in till stan där vi mötte upp Maria o gick till Sports. Där blev vi bjudna på massa dricka och vi var igång! Tänkte dra till Terrassen men efter att vi stått i kö i typ 10 minuter gav vi upp o stack till Donken, sen tillbaka till Sports.

Igår var ingen rolig dag att vakna upp till. En av de värsta bakfyllorna hittills. Vi segaste mest hela dagen sen stack Mathilda hem. Kvällen spenderades i sängen med film. Först kollade jag Twilight Eclipse, riktigt bra, men nu vill man ju bara se 4:an!! Sen kollade jag Karate Kid 2, också bra film!

Idag får vi se vad som händer. Tänkte vara snäll och följa med på Pontus fotbollsmatch, han vill ju så gärna att jag ska följa med, så idag får bli den dagen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0