Snart hemdags

Tjena!
Dagen har varit ganska bra ändå! Vaknade av solen i ögonen typ. Dock var det ganska skyigt så har inte blivit något sol eller bad. Var ute och tog endel kort, fick ju passa på när det var fint väder för en gångs skull!! Sen var vi o firade Lina som idag fyller den myndiga åldern 18, grattis grattis till henne :) Tårta och goda kakor blev det, sånt jag gillar (; haha. Sen var vi o spelade tennis, roligt som vanligt!

Sitter med bror uppe i huset, osminkad o fräsch (;


Nyligen åt vi tacos så nu är jag supermätt! Vi har packat ut endel i bilen så nu väntar man väl mest på den långa tråkiga vägen hem till lilla tråkiga Rottne. Känns jävligt tråkigt att åka hem måste jag säga. Vad har man att komma hem till liksom? Skolan börjar, för dom som ska plugga vidare. Folk flyttar lite titt som tätt känns det som. Andra har jobb som dom är upptagna med. Endel reser.

Vad gör jag
? Ska söka massa jobb, ska försöka ta tag i körkortet, måste fixa nytt pass. Måste ta tag i mitt vuxna liv. Det är det jag har att se fram emot när jag kommer hem (Y). Har dock någon plan.. eller två.. på vad jag ska göra nu det kommande halvåret typ... fast jag vet inte ännu, så säger inget nu. Vi märker vad som händer!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0