Shoppingen

Hejhej.
Vaknade för ett tag sen men har inte gjort så mycket mer än ätit frukost.. har sjukt tråkigt och är rastlös som fan. Det är nu det börjar bli tråkigt att vara arbetslös. Vill bara ha ett jobb NU! Sökte ett par jobb igår iaf, så helt oeffektiv är jag ju inte! Var ju skönt att dom ringde från sörgården igår o frågade om jag kunde hoppa in några timmar imon, blir ju inte mycket men alltid nått!
Lika bra att skriva in sig på körskolan så fort som möjligt. Ska ta intensivkurs har jag bestämt mig för så man har det överstökat hyfsat snabbt, har ju ändå inte mkt annat för mig!

Här kommer lite bilder på kläderna jag köpte när jag var i Strömstad.!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0