sålänge jag slipper solariet

Tjaa!
Idag gick jag upp tidigt för första gången på ett tag. Började jobba halv 10 och slutade vi 12 istället för halv 12. Blev ju inget längre pass men alltid lite pengar som man kan spara undan till nästa äventyr!

När jag kom hem var det riktigt fint väder så satte mig faktiskt o solade nån timma, vad gör man inte för att behålla den redan bortgånga brännan? (;
Hatar verkligen att vara vit, känner mig mycket fräschare och snyggare när jag är brun än på vintern när jag ser ut som ett lakan!! Och jag är ju lite anti solarium så helst av allt vill jag ju bara undvika det så länge det går, hittills har det gått bra!

Solen gick dock i moln och jag gick in o gjorde en smoothie, banan, blåbär, lite mjölk och lite vaniljyoghurt, svårare än så är det inte, gott och nyttigt!

Snart kommer Mathilda hit, hon ska sova här!
Jag har f.ö fått i uppdrag att laga dagens middag... blir mer kvällsmat eftersom vi inte äter förrän 7. För ovanlighetens skull vet jag vad jag ska göra och det kan nog bli braa!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0