Morgondopp

Hejsan!
Klockan är inte så mkt, bara 12, och jag har redan hunnit med ett dopp i poolen och även duscha! Här i Strömstad vaknar jag alltid så tidigt, alltid runt 10. Men det är skönt, så man inte sover bort hela dagen!

Igår var en riktigt bra dag. Mest eftersom att vi var i Nordby och shoppade! Jag hittade massa fint, sammanlagt blev det 9 plagg, 1 kavaj typ, 1 par trosor och 1 i-pod armband typ, man fäster det runt armen när man tränar! Nu är det bara en ny I-pod som saknas. När jag kom hem gick jag, Lina och Ellinor upp till huset för lite sminkrådgivning, var bra! Sen träffade jag Oscar för att spela lite minigolf. Var kul att träffa honom igen, var ju riktigt längesen sist! Sen var jag med Lina och Ellinor resten av kvällen.


Idag är det dåligt väder... igen. Fan. Det blir ju aldrig fint. Iofs, igår var det lite fint, växlande om man säger så, så jag tog ju mitt första dopp i havet igår! Blir nog en vända in till Strömstad sen, kanske för att bränna ännu mer pengar? Vi får se, det märker vi!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0