Lyckligt arbetslös.. än sålänge

Fyfan vad jag är glad nu!!! Idag arbetade jag min sista dag på jobbet. Jobbade mellan 07-16. För första gången när jag jobbar så tidigt vaknade jag och var riktigt glad, det första jag tänkte var "äntligen sista dagen!!!" Jobbet flöt på som det skulle och när klockan var strax innan 4 kändes allt så sjukt bra! Visst, jag är numer officiellt arbetslös, men just denna veckan kommer det bara kännas underbart! Dock är jag uppsatt som vikarie så kommer förmodligen få hoppa in lite dåodå vilket är helt okej för mig, lite extra pengar säger man inte nej till!

När jag kom hem duschade jag mig o fixade lite. Mathilda kom för ett tag sen. Vi ska göra lite mat snart sen blir det bara myskväll I guess, Ramona kanske också kommer senare! Och imorgon bär det av till Strömstad, happy!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0