kunde varit första skoldagen

Tjaa!
Idag är det många som börjar skolan igen. På ett sätt känns det konstigt att det inte var jag. Men ändå, det känns inte så mkt ännu, det skulle ju likaväl kunna vara sommarlov fortfarande.. det är nog om några veckor man kommer inse att man faktiskt inte ska börja skolan igen. Men det är faktiskt riktigt skönt att slippa skolan måste jag säga, även om det kommer vara drygt nu i början när man inte har så mkt att göra.

Idag har jag dock fått många ärenden uträttade! Åkte in till stan för att möta upp Rebecka och gå ett varv runt sjön. Vi satte oss vid sjön och pratade i det härliga vädret. Vi har en plan. En riktigt underbar plan. Bara vi får jobb nu i höst så kanske vår plan kan lyckas. Jag hoppas!

Sen gick jag till Af för att träffa min handläggare. Jag valde vilken jobbcoach jag ska ha, blev Manpower, får hoppas dom är bra! Sen gick jag och hämtade min skor som varit på klackning i typ 3 månader. Sen gick jag till polisen för att ansöka om nytt pass.
Sen gick jag till samarkand, köpte hårfärg. Blev mörkblond, fast ser mer ut som ljusbrun. Ska bli spännande ose hur detta blir. Trivs ju bra i mitt ljusa hår.. men vill ändå bli mörkare nu till hösten... + att många tycker att jag passar bättre i mörkt.. så får hoppas jag gör det nu med!

Ikväll blir det väl lugnt. Ska kolla på Fångarna på fortet hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

den ser ju inte ens ut som mörkblond, den är ju typ brun :P

2010-08-24 @ 19:02:48

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0