Ipod-jävel

Fan vad jag får damp på min idiot-ipod. Skärmen har blivit helt vit så man ser ju inte ett skit, dock går det att lyssna.. men man hittar ju inte den spellistan man vill ha så det blir ju ändå helt cp. Fan vad jag hatar det. Klarar mig inte utan musik, speciellt nu när jag ska träna, måste ha musik!!! Har ju mobilen, men den är ju så klumpig så det orkar man ju inte egentligen, men det får väl bli den idag. Kul om man ska behöva köpa en ny Ipod nu bara för det -.-

Kollade lite nu på Ipods, jag vill ha en liknande den jag har nu men en annan färg.. bara för variationens skull(;  Dock fattar jag inte varför man sätter in en videokamera i en Ipod? Seriöst, jag vill bara ha den för att lyssna på musik, inte kommer jag spela in videos, där kvalitén lär vara sämst! Hellre en Ipod utan kamera och få den några 100-lappar billigare!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0