Härliga dagar

Tjeena!
Igår åkte jag in till stan med Ramona, gick till arbetsförmedlingen för att skriva in mig, det gick bara bra, så ska ha mitt första möte med en handläggare den 23:e. Sen gick jag lite på stan, köpte lite träningskläder, en bh för endast 30(!) kronor och typ strumpor. Sen köpte jag mig en stor sjukt god tunnbrödrulle med något gott i, tog mig en timma att äta, höll iofs på med lite annat.

Senare mötte jag upp Martyna sen för att åka med henne hem, även Mathilda åkte med! Väl i Alvesta var vi hos Martyna ett tag innan vi stack till Sören och Michael där vi stannade ett tag. Mest prat och lite kortspel blev det, men de var trevligt! Kom hem vid halv 2-tiden och skulle kolla på film, gick inte så bra då båda M:en somnade hehe.

Idag gick vi upp vid 11-tiden och tog det mest lugnt. Vid 1 åkte jag och Mathilda till Växjö. Mamma mötte oss och körde så jag kunde lämna CV till en arbetsplats. Åkte hem och var med Mathilda ett tag, packade lite innan jag drog till stan igen för att träna med Maria och Ellinor. Ett långt och svettigt pass blev det, men alltid lika härlig känsla efteråt!!
Nu är jag ganska slut i kroppen och ligger i sängen och tänkte hitta något roligt program att kolla på!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0