Dumle-Kladdkaka

Hejhej!
Nu är snart helgen över. Igår var jag ganska duktig faktiskt, packade upp allt, var och hämtade min bankdosa på posten, gjorde ett vykort och skickade iväg till mamma  och kollade lite efter jobbcoach. Pratade även med Jessica i telefonen, som jag saknar henne, har inte setts på hela sommaren!! Vi har en plan och jag hoppas verkligen att det blir så, skulle vara sjukt najs!! 

På kvällen var jag med Ramona. Vi bakade dumle-kladdkaka som vi mumsade på under kvällen tillsammans med god glass, mycket gott blev det! Sen kollade vi också på "The Valentine's day" som jag velat se länge, och den var typ lika bra som jag hade tänkt mig. Den påminner om "Love actually" fast i denna är det många väldigt kända skådisar vilket jag tycker är roligt!

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, vi får se vad som händer, vädret är ju inte vacker iaf så lär stanna inne hela dagen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0