dåligt syn?

Tjatjenahej!
Dagen har varit najs. Gick upp och städade rummet lite smått. Sen var jag och mamma ute på promenix. När jag kommer hem kollar jag av ren slump i min almenacka för att kolla när jag börjar, men var säker på att det var vid 4. Men till min förvåning var det visst 15.15 som jag började. Fan vilken tur att jag kollade! Stört vad fel jag kollar, igår trodde jag ju att jag slutatde 22 när det egentligen var 21.

Jobbade iaf nu hela e.m/kvällen. Det gick bra, dock innan jag skulle gå blev det jobbigt läge då en hade satt sig upp längst ner i sängen, så det hela slutade med liften...

Imorgon är det min sista jobbdag innan jag är ledig heeela helgen, ska bli så skönt! Jobbar halv 8 till 4 så det är väl helt okej.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0