Brunett

Hejsan där!
Idag har varit en bra dag! Johanna kom till mig för att ha lite hjälp med att skriva in sig på Arbetsförmedlingen. Sen åkte hon in till stan en stund så jag väntade till mamma kom hem för att få hjälp med att färga mitt hår. Var rädd att det skulle bli typ grått eller lite grönt men än sålänge ser jag inte något sånt. Iofs är det fortfarande lite blött och nu har jag det uppsatt. Dock så tappade jag jättemkt hår när jag tvättade ur det... det var värsta tussen som ramlade av, asäckligt, hoppas det inte fortsätter så bara. Bilder på resultat kommer.. när jag tagit!

Ska snart äta mat sen blir det nog en vända till Ramona ikväll (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0