Början på slutet.

Tjatjenahej!
Läget är bra, känner mig dock helt varm i hela kroppen... lär inte bli bättre på jobbet. Ja, för nu väntar den långa tråkiga helgen. Trodde jag började 4 idag, men börjar visst 15.45, så det var ju inte så mkt skillnad, men ändå, kollar fan alltid fel nuförtiden... Jobbar iaf till 22. Måste packa färdigt grejjorna till Strömstad också eftersom resten av familjen åker imorgon på f.m.
Underbara strömstad

Själv får man stanna kvar i regniga rottne 2 dagar till för att jobba. Imorgon är det det hemska passet halv 8-21.00, med 2.5 timmars rast, och på söndag jobbar jag 7-16. Seeen är det äntligen slut! Visst, man ska ju vara glad sålänge man har jobb men ändå. Ska bli skönt att få lite semester nu. Får hoppas att Strömstad har fint väder att erbjuda, måste bättre på min numer bleka hy.

Lite bilder från andra år i Strömstad, saknar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0