Ärlig är jag då allt

Hejsan!
Dagen har varit bra. Kunde dock inte somna inatt, det var sjukt jobbigt, speciellt eftersom jag skulle upp vid halv 8. Åkte in med pappa till stan eftersom jag skulle jobba på hans jobb några timmar.

Sen kom mamma o hämtade mig så åkte vi upp till El Giganten för att köpa mig en ny I-pod. Skulle ha en I-pod nano 5 generationen.. står o väntar i ett år typ för att få den. Vi börjar åka hem.. sen märker jag att det inte är en I-pod nano.. nej, det är en I-pod Touch!!! Men ärlig och snäll som jag är så åker jag tillbaka för att byta till den rätta! Visst hade det varit roligt med en touch.. men den är ju så stor o klumpig, jag gillar den lilla smidiga (; Dock tyckte jag dom var lite snåla, det enda man fick var "det är tur att det finns så ärliga människor" och en handklapp...(Y)

När jag kom hem stack jag direkt till Caféboden för att träffa Johanna och äta lite lunch och fika, gott som fän ;D Det blev en trevlig stund.

Nu är jag hemma och en dampandes Mathilda kom nyss hit. Hon åkte in till stan för att jobba men när hon kom in fick hon reda på att hon inte skulle jobba. Sen är smartisen smart nog att tappa sin mobil på busshållsplatsen också, hehe, stackarn ;(

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha jävla jävel :P

2010-08-30 @ 21:07:44

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0