6:e dagen

Tja!
Igår var en bra dag, jobbade till 4. Sen strax innan 5 kom Maria och Ellinor hem till mig! Rebecka skulle komma senare för hon jobbade. Dock tog det sin tid. Hon ringde och sa att hon.. enligt sin gps, var framme.. men inte såg vi någon bil, och hon kände inte riktigt igen sig. Efter en del förklarande säger hon, men jag är lite utanför Öjaby nu, HAHA! Seriöst, fan vad jag skrattade. Hon var i Räppe, vilket ligger på andra sidan Växjö!! Hahaha, fyfan vad roligt vi hade åt det! Tillslut kom hon. Vi åt tacos, hade en massa att prata om, en allmänt mysig kväll! Ellinor sov över också.

Idag gick jag först upp lite när Elli skulle hem men gick och la mig sen. Vaknade vid 1 av att mamma kom in och sa "du kanske borde gå upp nu eftersom du börjar om 1 timme"... ajdå. Jobbigt att sova så länge. Jobbade 14-22. Mycket mer än det har jag inte gjort. Imorgon är jag ledig efter 6 dagars arbete i rad. Då blir det träning på IK, ska bli riktigt skönt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0