Vad jag älskar PA

Idag gick jag upp strax efter 12, läste lite i några häften vi lånade till PA... fanns dock knappt någon intressant fakta där inte. Sen kom Mathilda.. vi satt och arbetade med PA hela eftermiddagen.. känns skönt att vi har kommit igång iaf :)

Efter att hon åkt hem kom Erika hit en stund.. hon hade låst ute sig :P Hon hade varit i Malmö o shoppat... blir inte alls avis :D Ikväll har jag bara fortsatt lite med PA, ätit hemmapizza och pratat i telefon med Martyna... vi hade en del att prata om ;)

Nu är det färdigpluggat för ikväll.. dagen har gått så fort :O
Ska nog kolla på några GG-avsnitt som jag missat nu de senaste 2-3 veckorna?

Kommentarer
Postat av: Leila

japp det var den parkeringen! :)

2010-04-05 @ 17:22:37
URL: http://mondoblog.se/leilam

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0