ABDC - it's crazy!

Hejsanhallå!
Vaknade för ett tag sen, så åt frukost framför tv:n och kollade då på "Americas best dance crew". Sjukt vad duktiga dom är på att dansa, såg bl.a. ett killgäng som gjorde massa sjuka rörelser, det såg ut som dom skulle bryta armarna av varandra, såg riktigt coolt ut, men ganska galet!

Spola fram till 1.12 för att bara se dansen.


Fan vad jag är seg på att skriva ett inlägg märker jag, började skriva detta vid typ 1-tiden, nu är klockan 3.. blir typ att jag börjar skriva, sen gör jag massa annat oså fortsätter jag ;P
Under tiden har jag iaf fikat, plockat ur diskmaskinen och pratat i
telefon!

Får se vad som händer resten av dagen/kvällen.

Kommentarer
Postat av: Martyna

sv; hahaha fan vad kul, det var inte en liten pojke utan en av USAs största mode-bloggerskor :D

2010-04-24 @ 21:15:34
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0