stört...roligt

Dagen bestod av två lektioner. När jag slutat och skulle hem tog jag på mig en jacka som jag märkte inte var min, det var samma färg som min och hängde på samma ställe... frågan var då, vart är min jacka?! Hittade den ej så nu är den borta! Chansen att någon tagit fel finns ju.. får hoppas den kommer tillbaka imorgon! Stack ner till stan och lämnade in ett par skor på klackning.

Lina följde med mig hem så vi kollade lite tv först. Sen gick vi en promenad och sen förbi Ica där vi köpte lite gotte :) När vi kom hem så började vi plugga.. lite iaf :p

Nu satt jag och kollade lite andra roligheter och hittade ett sjuukt roligt klipp på youtube, vi trodde vi skulle dö av skratt xD


Såg även en sjuk video med en pervers programledare, helt äcklig ju!

Lina ska iaf sova här och vi ska snart äta glass, gott som tusan!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0