Solen försvann

Idag hade jag bara en lektion på 45 minuter, det var NK, ganska drygt som vanligt. Tog halv 1-bussen hem.
Köpte lite naturgodis innan jag åkte... och nu är jag hemma och naturgodiset är slut...! Helt sjukt vad jag älskar naturgodis.. och att jag äter upp det så jäkla fort med.. nu har jag bara ont i magen ju.
Borde ha ätit riktigt mat istället eftersom jag sket i att äta i skolan eftersom jag ändå åkte hem så tidigt.

Så typiskt, tänkte sola lite idag när jag väl slutade så tidigt.. men självklart hade det kommit massa moln och var jättekallt när jag åkte hem så det sket sig :(

Idag måste jag verkligen plugga, har sjukt mkt fram till Spanien.. började dock med religionen igår och rättade till min bokrecension i tyskan! Men idag måste jag fortsätta.. borde börja med matchreferatet och filosofin och tyskan eftersom det är till nästa vecka... :O

Ikväll är det sista avsnittet av "Dating in the dark" så det får jag inte missa :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0