rövslickare

Idag var det dax för repetion på riktigt, av våran musikal! Detta gjorde att jag bara hann träna 1 timma idag på morgonen.. bättre än inget men det är ju nu det gäller, 2 och en halv vecka kvar!

Okej, världens sämsta kvalité, ska försöka ta
bättre imon om jag hinner!

Vi skulle öva mellan 10-12 på Palladium, men slutar vi halv 1 då de andra klasserna kommer. Då bestämmer vi för att öva igen vid halv 3 så fick vänta i stan i 2 timmar, och sen var dom andra inte färdiga förrän kvart i 3 och vi hade bara tid till 3 vilket gjorde att vi knappt hann öva något vilket i sin tur bidrog till att det kändes ganska onödigt att stanna kvar när man kunnat åka hem vid 1! Sen att jag precis missade 3-bussen gjorde ju inte saken bättre.
Dock hann jag gå och kolla på lite skor till balen, hittade  två par som är alternativ nu, känns gött! Ska nog köpa ett par av dom imorgon :D

Åkte hem och åt lite mat o segade, pluggade väldigt lite.. inte alls peppad på att plugga :(
Kollade på Anna Anka söker assistent. Seriöst, fan vilken jävla rövslickare det var där. Det stod mellan två tjejer, en skulle åka hem. Den ena tjejen sa hela tiden "...och det ber jag om ursäkt för", som när den ena tjejen sa något om att "alla är inte perfekta, inte jag, inte sofia.." så kommer hon Sofia in bara "och det ber jag om ursäkt för"... vafan är det du ber om ursäkt för?! Det är inte precis något du kommer att kunna ändra på, INGEN är perfekt. Det hade varit annat om du gjort ett misstag som du ber om ursäkt för.. men man kan inte be om ursäkt för att man inte är perfekt :O Detta sa hon säkert 6 gånger under tiden som dom stod och väntade på vem som skulle åka hem... självklart fick rövslickarn stanna kvar :@
Såg att Sofia hade blogg, hon verkar inte vara stolt över dagens program ;)


F.ö undrar jag vad som hände med vädret?! Igår såg man hur alla statusuppdateringar handlade om SNÖ.. kollade tillslut ut genom fönstret.. och mycker riktigt, det snöade.
Idag på morgonen hade dock det mesta smält bort men sen nu framåt kvällen snöade det som fan igen!!! Vad händer? Det är den 21:a april och det snöar, okej att Småland inte är det varmaste landskapet.. men det är ju inte direkt norrbotten vi bor i!!
Hoppas att vädergudarna ändrar attityd och fixar lite sol och vämre istället =)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0