Påskmat

Nu är jag hemma efter en heldag i Tingsryd. Alltid lika mätt när man kommer hem. Påskmat som var middagen, gott vare väl också! Sen är det ju efterrätt, rabarberpaj, glass, hallon osv.


Sen måste jag erkänna att jag satt och pluggade liiite på PA... men efter det gick jag ner till ishallen och kollade på Taif som spelade på Olofström och vann med 3-2! Skön stämning var det iaf, har saknat den lite, var ju sjukt längesen jag var på match senast.

Maje var med på hockeyn :)


Sen gick vi iaf hem till mormor och morfar och fikade igen..!:P Vi kollade på Talang och Solsidan och till det blev det självklart chips och popcorn.. fyfan vad massa onyttigt man har ätit idag :P







En annan vääldigt positiv och bra sak med dagen var att vi fick en påse med lite grejjer i, bland annat ett pyttelitet påskägg... så man tänkte typ, okej lär väl vara en 100-lapp däri. Sen öppnade jag det.. såg en 500-lapp och tänkte, fan vad najs! Sen tar jag ut 500-lappen och då märker jag att det är EN TILL 500-lapp och tänker FAN vad najs, 1000:- bara sådär, aldrig fel :D
Kan ju säga att det behövdes verkligen nu!!!!
TACK mormor o morfar.. även om dom inte läser här så ^^


Jag och mitt lilla påskägg med sitt stora innehåll ;)

och min kära broder ligger o softar i soffan!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0