Oj vad duktig man är

Tjaa.
Idag skulle jag ju egentligen haft sovmorgon men jag och Mathilda bestämde oss för att åka in tidigare för att plugga PA... dock försov hon sig så hon missade bussen så det sket ju sig.... nästan, vi körde telefonvarianten istället.. funkade helt okej ändå ;)

Hade endel lektioner men var ganska chill måste jag säga då vi inte hade hel lektion varken på NK eller Geografi.
Fick skjuts hem av Martyna som övningskörde med sin lärare... lite läskigt var det allt då hon fick ha en bräda under armen bara för att hon skulle hålla hårt i ratten :P Men det var ju iaf snällt att jag fick åka med :D

När jag kom hem åt jag lite mat och kollade färdigt på ett program som jag somnade till förra veckan :p Sen har jag i princip bara pluggat!! Seriöst, jag har verkligen pluggat aslänge.. håller på med geografi... ekonomisk geografi.. visst låter det roligt?! Men detta måste bli bra känner jag... I want MVG!!

Har även skrivit i min bloggdagbok för estetiska, hade fått kommentar från läraren i den också.. var positivt iaf!
Näe.. nu skiter jag i geografin och fortsätter nog lite med PA innan jag ska lägga mig.

Får se om det blir någon träning imorgon på morgonen.. har börjat bli förkyld... sen vet jag inte när mamma och pappa börjar, tror de börjar senare imon så då hinner jag inte. Har ju bara tränat 1 dag denna veckan.. inte bra.. men Mathilda sa att vi kunde gå runt sjön om vi blir klara med PA tidigt... i hope so :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0