lite tur ska man ha

Idag har varit en braa dag! Jag och Lina tog halv 10-bussen till stan och jag gick på min enda lektion idag som var nk vilket innabar mest eget arbete. Sen var det tacos i skolan så det ville man ju inte missa.. även om det inte var lika gott idag..faktiskt.. Åkte iaf med mamma hem sen.

När jag kom hem gjorde jag en svenskauppgift sen fixade jag iordning mat, bakad potatis med några röror, gottt!!
Sån sjukt  tur har jag, jag slipper ha mens i Spanien, var rädd att jag skulle få den då, men fick den idag!! Detta är första gången som jag blev så sjukt glad för det, antagligen sista också:p

Nyligen kom jag hem efter en lång powerwalk, sjukt skönt väder att gå i, blev ju ganska fint nu framåt kvällen och det var så svalt och skönt!

Nu när jag kom hem så har jag satt mig i sängen med en kopp kaffe och en fin bulle som mamma hade fått ta med sig hem efter att hon stod i kiosken på fotbollen, datorn i knät och läxböckerna på andra sidan. Nu blir det pluugggg, och nu ska min hjärna fan komma igång och göra något vettigt!

Har ju varit helt borta denna veckan känns det som!! Min jacka är tillbaka iaf, och där har vi ännu en sak som tyder på att jag varit virrig... skriver mer om min jackas återkomst... imorgon kanske, för nu så.... (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0