lite festival, lite bowling


Studentfesten som jag gick på i torsdags var riktigt roligt! Stack hem till Maria där vi försupade lite och klottrade ner våra ben och armar! Det var inte överdrivet mkt folk på Oleó men det var riktigt kul ändå :D Tur det med tanke på att detta var sista studentfesten för mig innan studentveckan!!!

Lite slitna efteråt!!


Sov över hos Maria så igår segade vi bara på förmiddagen.
Åkte hem med mamma, var seg som fan men eftersom vädret var underbart la jag mig i solen lite, sjukt hett vare! Liiite färg fick man allt, dock blev sträcket helt ojämnt eftersom jag hade jeans på mig :p

Sen gick jag och mamma en långpromenad i det sköna vädret, välbehövt! Sen hoppade jag för första gången iår studsmatta med Pontan! Höll på att mosa honom då jag höll fast honom samtidigt som vi hoppade oså ramlade han och jag höll ju på att landa på honom, som tur var lyckades jag komma vid sidan av honom!!

Fixade mig och stack in till stan och bowlinghallen! Spelade med Martyna, Josefine, Rickard och Oscar, Vi tjejer skulle ju egentligen vunnit, men räknesysmetet var helt konstigt och gjorde då dom fick strike ibland utan att dom ens kastat iväg klotet ;O så vi bytte bana sen..blev kanske inte mkt bättre.
Sen stack vi till Donken.. haha serisöt, har varit där 3 ggr denna veckan, rekord!! Köpt Mcflurry Lion varje gång, sjukt god är den :D
Sen stack jag Martyna och Rickard till Sports och satte oss där ett tag.

Josefine, Martyna, Jag
Tog kvar över 12-bussen hem, pratade i telefon och kollade på ett gg-avsnitt innan läggdags vilket gjorde att klockan blev ganska mkt och jag vaknade vid halv 1 idag... hatar att vakna senare än 12, känns som hela dagen är borta :P
Inte blir det bättre av att jag tänkte plugga och inte kommit någonvart.. har bara suttit vid datorn och läst i skvallertidning!
Hemma själv ikväll, asskönt, ska bara softa hela kvällen också :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0