Lite ändring!!

Tjeena!
Idag har jag inte gjort något vettigt alls! Gick upp vid halv 1.
Har mest suttit vid datorn.. och som ni ser så har jag ändrat bloggdesignen lite.. Vad tycks?
Måste säga att jag faktiskt är väldigt nöjd! Tycker det ser mycket bättre ut än innan.. oså lite ljusare också!
Ändrade även så att det "rullar" in text allra högst upp till vänster om nån märkte det?

Har även gjort så det kommer in "riktiga" smilisar när man skriver ex. :) :P :D osv. Får se till och inte skriva för mycket sånt då, tycker det ser lite fjolligt ut när det är 1000 :D typ.
Fan, märkte att jag inte kan skriva ; p (fast sammansatt) längre utan att det blir en smilis= ;p .. not good!
Iofs kunde man skriva med stort P utan att det blev en smilis.. good! hahah, vilka "problem" man har... ;P
Det finns en blogg, som nog många känner till, där man kan få massa hjälp med designen, ett litet tips till er som tycker det är svårt!

Näe.. jag borde egentligen plugga. Jag sa att detta skulle bli en pluggishelg... hahah säger jag bara... det blev ju lyckat.. har inte gjort ett skit!!!
Ska nog gå ut på promenad snart istället, vädret blev ganska fint nu.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0