Inte som planerat

Tjaao!
Igår var en toppendag! Det var fint väder, gick en långpromenad, sen på kvällen stack jag hem till Erika för att fixa mig och börja dricka. Träffade även sötisen Vilda som jag nu har lovat att vara barnvakt åt i sommar om det behövs ;P


Sen tog vi, Ramona och Sofia bussen in till stan. Satte oss på Sports nån timma, sen stack vi till ett ställe som Oskar var på där vi fortsatte att dricka lite.
Sen skulle vi ju till Stenladan på fest.. men av någon anledning så stack jag och Erika ner till stan istället och gick till Oleó vilket inte alls var meningen :P Kände ju att jag inte hade råd + att Oleó brukar inte vara mitt favvoställe direkt.. men så fick jag en 50-lapp av en kille... bara sådär ;O haha, men snällt vare ju iaf!


Var ganska lång kö när vi kom fram men det kändes som det gick ganska snabbt ändå, och väl inne på Oleó hade jag faktiskt riktigt roligt :D Ja, hela kvällen var sjukt lyckad måste jag säga, även om det inte blev som planerat :D

Idag var man lagom seg eftersom jag typ sov i 7 timmar? Gjorde inget vettigt första delen av dagen iaf. Nu ikväll har vi haft gäster.. det var väl trevligt :) Sjukt skönt att man är ledig imorgon... inga planer vad jag ska göra.. men ska försöka göra något vettigt iaf ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0