I'm fail

Dagen har varit låång.. åkte med kvart över 7-bussen till skolan, hatar den bussen.. övade på danser till musikalen vilket var riktigt kul.. :D Sen hade vi filosofi och sen tyska. Vid 3 var jag på "möte" och vid 4 stack jag och tränade eftersom jag inte hann det på morgonen... som tur va var det inte såå mkt folk så man behövde vänta!!

En person brukar säga att jag är "fail"... jag säger alltid nej, men idag fick jag det bevisat (igen) att jag faktiskt är ganska fail... åtminstone klantig!!

När jag tränat klart på Friskis&Svettis hade jag planerat att ta 18.25-bussen hem som dessutom gick via västra industriområden vid 18.05, perfekt tänkte jag! Ställde mig och väntade...och väntade.. men ingen buss. Tar upp tidtabellen... ser till min besvikelse att det är en annan buss man ska hoppa på och den skulle inte ens åka förbi den vägen jag stod på... illa.
Då var klockan typ 18.15... 10 min till bussen går från stationen.. börjar gå mot en annan busshållsplats men läser att det inte går några bussar.. det är bara för mig att gå till stationen och vänta på 19.15-bussen...
Som grädde på moset var det ingen god mat i skolan dvs. jag var bra jäkla hungrig!! Nästa gång ska jag fan trippelkolla tidtabellen!!

Men för att inte låta alltför negativ så kan jag väl bara vara glad över att det är sjukt underbart väder.. så det gjorde inte så mycket att jag fick gå :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0