I'm back on track

Tjaa!
Igår var jag i princip helt död, sov max 3.5 timmar natten innan så orkade inte göra särskillt mkt när jag kom hem.

Idag sov jag åtminstone nästan 5 timmar så det går ju framåt! Gick upp 6 för att sedan börja träna vid 10 i 7. Tränade i hela 2 timmar och 10 minuter ;) Kände att det behövdes nu med tanke på att jag inte tränat på 2 veckor.. blev lite förslappad där under påsken ;P
Känslan efter ett hårt träningspass och sedan gå ut i ett underbart väder är ju underbar!!

I skolan hände väl inget speciellt mer än att maten smakade .. inte gott vilket bidrag till att jag knappt åt något vilket i sin tur gjorde att jag fick världens huvudvärk.

Åkte hem med 3-bussen, åt lite mat och satte mig faktiskt i uterummet och solade ansiktet och armarna lite... blev väl dock ingen skillnad men det var riktigt härligt!

Sen gick jag in i mitt rum och la mig i sängen... och somnade :p Vaknade till och såg att mamma var framför mig.. hon hade tydligen varit där ett tag :p Sjukt trött var jag och huvudet gjorde och gör fortfarande ont. Dock har jag faktiskt börjat lite med PA nu.. med en kopp kaffe så blir allt liite bättre!

Anna Anka söker assistent är på tv nu också.. kollar lite halvt... hmm vet inte vad jag ska säga.. men är ganska kul ändå. Dock stör jag mig på reklam som kommer efter 7 jävla minuter!! Seriöst.. programmet hinner ju inte börjar förrän det avbryts av reklam :o

Aja.. nu ska jag fortsätta plugga... såg förresten att vi har eget arbete på morgonen dvs. "sovmorgon" till halv 11 :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0