Härlig onödig dag

Denna skoldagen var väl ganska meningslös egentligen. Åkte in till skolan.. trodde att jag skulle missa bussen eftersom jag gick hemifrån vid 9.35 o bussen går 9.30, tidsoptimisten är i farten ;)

Lina är farlig i trafiken.. ;p
Väl inne i skolan väntar jag o några på att nk-lektionen ska börja. Efter en stund kommer Mathilda och Lina och när lektionen ska börja ska inte dom gå utan åka till Donken istället.. så jag följde med dom(: Tycker denna nk-lektionen är sjukt onödig, man gör ändå inget annat än o pratar.. och vem tackar nej till roligt sällskap och lite gott? ;)

Hade sedan religion i nästan 1 timme sen var det eget arbete. På geografin hade vi snygg-men-dryg-vikarien så det var ingen seriös lektion allt.
Fick världens skrattanfall också.. Jag satt och skrev några uppgifter med Martyna och Jessica.. så pratade vi om flätor.. oså skulle Martyna skriva av mig oså börjar hon gapflabba så jag kollar i mitt häfte... där hade jag skrivit "industriflätor" istället för "industrivaror" hahahah, dog verkligen av skratt, fyfan, var längesen jag skrattade så mkt xD

Sen bara för att dröja ut på tiden skulle vi göra det tråkiga "spelet" där man ska sätta ut länder på en karta.. som vi redan gjort ett X antal gånger... men det var bara två grupper som gjorde det.. sen fick vi gå hem... lagom till att jag precis hade missat min buss (Y).

Gick ner på stan med Mathilda och Leila där mamma sen kom och hämtade mig. Passade på att lämna sommarjobbsansökan på Tofta strand.. jobbade ju där förrförra sommaren.. så får se vad som händer!

Här hemma har jag bara pluggat lite och hjälpte till med maten... funderade på att gå en promenad när det väl var fint väder... gick väl som väntat.. dåligt :p Får se om jag "orkar" gå ut sen...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0