glömsk som vanligt

Sov ca 4 timmar inatt, gick upp vid 6, började träna strax innan 7, sticker till skolan så jag är framme vid strax innan 10- får reda på att vi inte har lektion.. och kommer jag på det, juste, det var eget arbete idag!!
Kul, jag som inte hade några andra lektioner heller, dvs. jag skulle varit "ledig" !!!

Aja, för att se det positivt, hade jag vetat att jag var ledig hade jag antagligen sovit bort halva dagen och inte gjort så mkt vettigt, nu hann jag ju iaf träna i lite mer än 2 timmar, lämna tillbaka böckerna på bibblan och nu under dagen har jag ett X antal samtal jag måste ringa, varav ett samtal jag väntar..! Sen måste jag plugga också! Fick reda på att filosofin skulle in på måndag, tacktack säger jag bara! Borde iofs försöka göra färdigt den så snart som möjligt :)
Tänk, här är vi om 2 veckor!
Men nu till det roligaste, om exaktexakt 2 veckor så sitter jag, Martyna och Mathilda på planet påväg ner mot Spanien :D Känns så sjukt att det är så kort tid kvar, har inte hunnit tagga riktigt ännu, känns som det varit så mkt annat så man knappt tänkt på hur lite tid det egentligen är!! 

Här kommer lite bilder från förra gången jag och Martyna var där! Nu blir man ännu mer taggad! Och oj vad många pannkakor vi ska äta efter vi varit ute, så sjukt gott :D




Ser det inte underbart ut? ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0