Ganska mycket bra!

Tjao!
Dagen har varit slapp, hade en lektion = 45 minuter!
Åkte hem med 12.30-bussen. Cyklade direkt till Sörgården för att söka jobb. Fick prata med en som hade hand om ansökningarna på någon annan avdelning. Hon körde på intervju direkt!! Kändes lite sjukt, var ju inte ett dugg föreberedd på det!

Det gick ganska bra tror jag, hon verkade iaf lite intresserad med tanke på att hon gav mig massa papper och snackade om att när jag kommer hem från Spanien vore det bra om jag börjar "gå bredvid" nästan direkt... om jag får jobbet! Låter väl ganska lovande?
Men man ska ju inte ta för givet, man vet aldrig.. får hoppas på det bästa bara! Vore toppen med tanke på att det ligger i Rottne!! Finns väl bara en sak som avskräckar mig lite... ni vet nog vad jag menar om jag säger att det är ett jobb inom äldrevården....:p menmen, jag behöver pengar så då får man ta sånt!

Någon är trött och halvt osminkad!
När jag kom hem pluggade jag lite, sen blev jag jättetrött och somnade till. Nu har jag druckit kaffe och blivit lite piggare! Såg en ganska ful video som jag tycker ni kan kolla på om ni har tråkigt!
Tycker det är extra kul vid 2 minuter ;D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0