En helg i Karlshamn

Hejsan!
Var några dagar sen jag uppdaterade nu. Helgen är över och tråkigt är väl det! Åkte till Karlshamn i fredags hem till Bobby! Vi har inte gjort jättemkt, slappat, spelat kort, kollat tv oså har jag ju fått se hans matlagningskunskaper... och han hade talat sanning om att han var duktig.. för gott vare!!
Vi gick några promenader så han visade mig runt i Karlshamn lite och det är ju faktiskt en ganska fin stad ändå! Havet gör ju det definitivt inte sämre!!
Första bilden är tagen på fredagkvällen, fiint!


Igår var det ju superväder så då gick vi en annan runda och ut på några klippor där vi satte oss o stekte i solen, najs det! Åkte hem med halv 8-bussen och var hemma i Rottne vid halv 11.
Såhär soligt och fint var det :)


Idag
har jag varit i skolan as usual. Tränade ju dock 2 timmar på morgonen.. har varit dåligt med tränande nu de senaste veckorna.. måste komma igång nu inför Spanien känner jag (; Iofs.. det fina vädret börjar ju komma = fler pomenader :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0