dislike rain

Vaknade av att jag hörde regn..regn.. och ännu mera regn. Gick upp vid halv 11, åt frukost och kollade tv, plockade ner tvätt och duschade.
Har försökt plugga nu under eftermiddagen men det går verkligen inte. Det är filosofin som är problemet... har skrivit typ 5 rader idag... det går verkligen inte.

Nu ser jag hur regnet nästan öser ner.. hade behövt gå en promenad.. men nej tack i detta vädret!
Ikväll blir det en lugn kväll och resten av helgen borde jag ju verkligen plugga.. men det gick ju inte så bra förra helgen så kan ju inte lova att det kommer gå bra denna.

Vet att vissa var lite sugna på utgång... skulle ju varit kul, men 1. har nästan inte råd. 2. Oleó vill jag nog inte till så det är väl om Premiären för Terassen skulle vara något.. men tveksamt. 3. får ta igen det nästa helg, för då är det valborg och då blir det fest oavsett vad!

Gillar verkligen denna låten! Första gången jag hörde den tyckte jag den lät lite tattig måste jag säga.. rösterna är ju lite konstiga ibland, men på nått sätt har den fastnat och jag gillar den!




don't know  . at all

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0