Cabaret 2010

En lång dag är påväg att ta slut. Alla treor träffades på Palladium vid 10. Där körde vi ett genrep vilket gick ganska bra. Sen gick jag och åt en mycket god pasta/kyckling-sallad på Pastabaren med Lina, Malin, Leila och Hannah!

Glömde kameran hemma så blev ett fåtal dåliga bilder
men lite ser man iaf, lägger dock bara upp en ;p
Vid 14.00 var det dags för uppvisning, då hade de flesta från Procivitas kommit för att kolla. Det var sjukt roligt och även om jag inte hade så mycket att säga blev det kul, var ju med i 2 och en halv dans iaf!
Dock blev det lite tekniska problem i sista scenen där jag och Henke var med, han skulle säga något samtidigt som det skulle komma upp en bild på den stora vita duken men den var helt svart så jag stod där mitt på scen med lampor i fejset som gjorde att man höll på att dö av värme, och visste inte vad jag skulle göra. Tillslut fick Henke läsa utan bilden.. men det gick ju bra de med!

När allt var slut återstod det bara en sak... alla 3;or sprang in på scenen och sjöng "vem vill gå i etta nu, ingen, ingen", fan vilken skön stämmning det var!! ;D Man blir ju sjukt taggad inför studenten!!

Min smoothie oså delade jag o L på kakan!

Fråga mig inte vad 10-an gör där, Leilas fel(;
Efteråt gick jag, Martyna, Malin, Leila och Hannah till Waynes Coffee och satt där tills bussarna gick, trevligt! Höll på att somna på bussen så trött jag var.






Leila och Malin smaskar på sina smoothies (;


Hemma har jag inte gjort något vettigt, definitivt inte pluggat, kan verkligen inte plugga, känns som jag är helt borta och inte vet hur man gör...:p

Nu är det iaf helg, sjukt skönt ska jag säga! Får hoppas det blir fint väder, alltid mkt trevligare!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0