Söndag

Tjaouu!
Börjar med gårdagen som var en bra men mest slappdag. Mathilda kom ju där på eftermiddagen, så vi åt pizza och snackade skit (; Senare framåt kvällen gick jag och Ramona till affären och köpte gott och gick tillbaka hit så kollade vi på Tv/film och hade en trevlig kväll. Senare kom Mathilda och sov även över här.

Idag gick vi upp ganska sent, skönt att sova ut, har inte gjort det sen torsdags :p Sen stack hon hem och jag har bara slappat. Har faktiskt pluggat endel. Har inprincip gjort labbrapporten, måste bara fylla ut den nu heheh :p Sen har jag gjort ett av dom två tyskabrev vi skulle göra!

Känns som vi har massa att göra i skolan, bara att man inte har riktig koll. Men har faktiskt börjat skriva ner mer i almanackan och då, inte bara i efterhand, (skriver i läxor på onsdagen när jag egentligen hade dom i måndags, mest för att verka duktig) utan faktiskt nu såhär några dagar innan ;)

IDAG börjar en av mina svenska favoritserier: Playa Del Sol! Efter några års uppehåll så är den äntligen tillbaka :D Förra säsongen var grymt bra så hoppas inte jag behöver bli besviken (;
Klicka här om ni vill se trailer! Börjar klockan åtta på svt 1.

Imorgon har jag sovmorgon till 10 över 1, vilket gör kvällen ännu bättre, slipper få ångerst om jag går och lägger mig vid 1 (;

Kommentarer
Postat av: mathilda

tööönt, du och ditt playa del sol :p

2009-09-28 @ 10:17:23
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0