Solen tittade fram

Halluu!
Idag har varit en braa dag! Var dock väldigt trött på morgonen när alarmet ringde, men tog mig upp och åkte halv 10-bussen. Hade en ganska kort nk-lektion. Lunch sedan religion och geografi, slutade 10 över 2! Gick ner till stan och mötte Mathilda, gick runt lite innan vi hoppade på 3-bussen. När jag kom hem gjorde jag inte så mkt, ville sola för att bli brunare + att vädret var underbart, men orkade inte.. för tillomed jag har börjat inse att det inte är så kul att sola, speciellt inte hemma på gräsmattan... annat är det utomlands vi ett hav ;) Vid 6 stack jag och pappa bort och spelade tennis, får ju passa på nu när det fortfarande är varmt! Spelade i 1 timme och 45 minuter, duktig av mig va?! (;
Och jag har inte ätit något onyttigt idag heller... dvs. godis, kakor, glass osv. Dock kommer det nog inte hålla länge till, eftersom mamma hade köpt nån "glassbakelse" som hon ville att jag skulle testa för att se om hon ska köpa mer... menmen, det gör nog inte så mkt, har ju trots allt tränat bort lite mer än 950 kcal idag och den är i alls stor, så det jämnar nog ut sig ;)

Såhär glad blir jag när jag spelar ;)
Och detta ska jag snart äta, m-mmuums !

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0