Slappdag med planering

Jao, jag och Mathilda vaknade vid halv 11 kanske, var fortfarande lite sega även fast vi hade sovit i 11 timmar! Fixade oss och tog bussen 5 över 12 till stan för att gå på genomgången av projektplanen. Sen passade vi även på att ha handledarsamtal, gick väl bra, fast vi måste tänka om med vissa grejjer, men det blir nog bra!

Patricia hade kommit till skolan så vi gick ner till stan och satte oss på Askelyckan för att planera lite inför den kommande 18-årsfesten, är taggad som fan! :D Sen fixade vi en grupp på FB med där vi ska ha inbjudningarna, så snart kanske det dyker upp en inbjudning på er FB (; Åkte hem sen.

När jag kommer hem får jag reda på att min familj ska åka till Öland idag istället för imon, vilket betyder att jag är hemma själv hela kvällen + hela morgondagen med... lite segt, men kan ändå vara skönt att slippa ha familjen hemma :p
Men nu börjar Idol så ska ta och kolla på det!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0