Segtbra

Hallu!
Idag har skolan varit ganska seg, med Naturkunskap och Geografi på schemat kan det inte bli så kul. Slutade dock vid kvart i 1 typ, inte fel! Åkte hem med tio över 2-bussen hem.
Pluggade en liten stund sen gick jag en promenad på almost 2 timmar (; Mycket skönt. Mathilda kom en stund, för att sedan gå och träna, för att sedan komma tillbaka och sova över! Imorgon har vi ju tyvärr 1 lektion, genomgång av projektplan... Lite segt att åka in till stan bara för det.. menmen.

Lite egobilder heheh ;p

Med den nya sjalen!

Den nya mössan!


Promenad med min nya mössa och nya sjal (;


The good news; VÅR 18-ÅRSFEST BLIR AV!!!!! Efter många om och men så blir den av, vet inte om det blir den 10:onde eller 16:onde ännu, men det vet jag förhoppningsvis imorgon iaf (;
LYCKA PÅ HÖG NIVÅ! Fyfan vad glad jag blev när jag såg sms:et!! :D

Kommentarer
Postat av: Leila

haha men det kanske var innan du kom då? ;D

2009-09-24 @ 21:12:41
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0