Sånt man blir irriterad på...

Reklamer. Fan vad störande dom är. Sitter här och pluggar samtidigt som jag kollar/lyssnar på Idol. Och efter 9 minuter är det redan paus :O !!!! Så jävla illa verkligen. Programmet hinner ju knappt börja innan det ska blir reklam :S Det är störande måste jag säga....

Iaf, Idag var en skön dag. Började 10 över 1 med eget arbete i svenskan. Sen hade vi 45 minuters Medie&sport-journalistik istället för 2 timmar!! Hade 5 minuter på mig till bussen gick så Lina skjutsade mig för att hinna ikapp bussen, och hon fick köra enda fram till 2:a hållplatsen på Rottnevägen för att jag skulle kunna åka med :p Sen körde den förbi ändå, men stannade typ 100 m framför, så Lina körde fram mig, så snällt av henne (: Träffade Ramona på bussen som bara skrattade åt mig heheh :p

Har pluggat och kollat på tv under eftermiddagen/kvällen. Och jag hatar att tänka på hur mycket vi har i skolan nästa vecka. orkar inte. Och så hatar jag Kemi.

Men en positiv sak är ju att om exakt 1 månad så är det min stora dag. 18 år, fyfan vad underbart! Och tiden fram till den dagen kommer nog gå väldigt snabbt, har endel trevligheter att se fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

:D:D:D:d 18!

2009-09-28 @ 22:08:52
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0