Puuuh

Tjoo!
Idag... eller igår kanske man ska säga, var en helt okej dag! Hade först svenska där vi kollade lite filmsnuttar. Sen naturkunskap där vi faktiskt jobbade lite seriöst med uppgifterna på lektionen för en gångs skull! Sen lunch och sist geografi där vi också gjorde lite uppgifter! Tog 10 över 2-bussen hem. Kollade på tv, satt vid datorn och slöade helt enkelt. Sen vid typ 8-tiden tänkte jag att jag måste börja med IE-inlämningen. Hade skrivit lite mindre än enhalv sida. Nu är klockan snart 5 i halv 2 och jag har typ skrivit färdigt, har nästan skrivit tre sidor!!! Men saken är att jag har inte fått in ngt om politiken och den är så krånglig så jag vet inte om jag pallar förstå? Jag är ändå ganska säker på att jag bara kommer få G. Är ju (som vanligt) ute i sista stunden och då blir det som det blir, kanske inte bästa resultat, men jag är så ointresserad av detta så orkar inte anstränga mig mer faktiskt... Nu är det färdigt i alla fall, och ni anar inte vilken lättnad det är!

Imorgon/idag är jag ledig :D Skulle åkt och kolla på lokal, men blir inte så nu.. får se när det blir. Mormor och morfar kommer iaf på besök under eftermiddagen (:


Ja, så ser en del av min framsida ut. Längtar tillbaka som fan. Där var allt lätt. Inget beroende av TV, dator, skola, läxor osv. Bara slappa, äta gott, sola, bada, kolla in snyggingar, leva livet helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0