Orkar inte plugga

Hejsan alla nattugglor(;
Sitter här nyligen hemkommen. Dagen började med solsken och slutade med regn.. lite tråkigt, men vad ska man förvänta sig? Iaf, hade 2 lektioner i skolan, helt okej, slutade nästan 1 timme tidigare på tyskan! Träffade Patricia på stan en stund, hon följde mig en bit till Anton. Har varit där hela eftermiddagen/kvällen nu. Trevligt var det!

Nu måste jag plugga, har svenskaredovisning imon, första lektionen, och jag har inte övat ett skit på "manuset" (Y). Sen är det ju NK-labben också, som jag borde fylla ut lite.. men får se hur det går. Lär ju vara vaken i några timmar till tyvärr, fyfan vad jag hatar allt detta plugg :( Och så har jag ont i huvudet också... gör ju saken såå mycket bättre!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0