Meningslöst långt ord?!

Sitter här och har precis gjort färdigt den sista uppgiften i Tyska. Det var ett vykort där man låtsas att man varit på klassresa oså ska man berätta vad man kan göra på stället vi åker till osv.. är inte så jättebra på grammatik, men kanske får lite plus-poäng bara för att mitt kort kommer vara det snyggaste (; hehe, nämen  jag har faktiskt lagt ner lite tid på den!!!

Här får ni tillomed se mitt fina vykort, och klaga in på grammatiken osv ;p


I ett annat brev jag gjorde skulle jag skriva att jag går samhäll/ekonomi och nu ska ni få veta hur krångligt tyska faktiskt kan vara;
gesellschaftswissenschaftlicher Zweig mit Ökonomie
HAHA, seriöst?!!  vilket jävla långt ord asså!! Lite too complicated :P

Hade 3 lektioner idag, bara tråkiga, men slutade halv 2 så det var najs. Gick ner till stan med Mathilda och sen tog jag 3-bussen hem. Har pluggat, ätit och kollat på tv typ. Nu har jag ont i huvudet och ska nog kolla lite mer på tv och sen sova!

Kommentarer
Postat av: mathilda

naaaaaaaaae.. har lilla bubben ont i huuvvvvvvet? :((((



>8D

2009-09-29 @ 23:10:12
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0