Meningslösa skitdag

Hej.
Vaknade först vid typ halv 7 av att jag drömt en mardröm.. eller nja, typ. Sen vaknar jag av sms vid halv 9-tiden. Sen vaknar jag av alarmet vid 11, dags att gå upp. Fixar mig och går i rask takt till bussen som är sen som vanlig. Kommer in till stan och har gått över bron då jag ser Leila. Jag tänker "säg inte att lektionen är inställd, säg inte att lektionen är inställd..." Frågar henne vart hon är påväg. Jag ska hem, Christina är sjuk så vi har fått en stor uppgift att göra istället.
Döda mig här och nu tänkte jag typ. Asså förhelvete, det är så jäääävla typiskt. Nu fick jag gå upp helt i onödan, jag hade säkerligen kunnat sova i en halvtimme-timme mer. Var inte superpigg på att gå upp. Jag har fixtat mig för ingenting, jag har åkt in till stan för ingenting,  jag har gjort allt för inget! Blir så sur när detta händer, det är ju inte första gången precis :S Jag var ändå inne och kollade på intranätet innan jag stack och då hade det inte kommit upp ngt...:@ Idag är det ju 090909 och det ska tydligen hända något bra, men hell no, sån skit tror jag inte på, speciellt inte efter detta!!!!!!!

Jaja, nu får jag ju mer tid till att försöka få ihop något i IE:n, för idag måste jag verkligen göra färdigt den, har som vanligt väntat till sista dagen, har skrivit 4 raders inledning, längre än så har jag inte kommit. Men om nån timme ska pappa jag och Pontus iväg och spela tennis, det blir roligt iaf! Men nu ska jag nog kolla lite på tv och äta lite mat.


Ungefär såhär såg jag ut på skolfotot, helt svart + en silversked i munnen...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0