livet är bra

Jaa, livet är bra. Hade 3 lektioner i skolan idag, sedan gick jag ner till stan och träffade Mathilda så köpte vi present till Martyna, får hoppas hon blir glad (: Sen satte vi oss på Skåres och fikade på väldigt goda kakor! Skulle snacka PA men blev mest snack om balen typ. Sen gick vi faktiskt och kollade på balklänningar, testade varsin. Men tycker det är roligare om man köper i en annan stad, så man kann vara ganska säker på att man inte köper en likadan som en annan, även om risken kanske inte är så stor med tanke på att det inte finns många ex av varje.

När vi kom hem så satt vi och kollade roliga klipp på You-tube först. Sen skulle vi pluggat men hon hade glömt sin psykologi i skolan så vi gick en runda istället. Sen pratade vi om PA och har faktiskt kommit på ett nu :D:D:D Ska höra med lärarna vad de tycker! Sen gick vi och spelade Tennis en stund innan hon skulle hem! Trevligttrevligt, Mathilda blir bättre o bättre (; När jag kom hem kollade jag lite Idol, duschade, har nyss gjort Tyska-läxan och ska äta o kolla på film nu (:


Fint väder när vi gick promenad (:

Förresten så är jag SJUUKT taggad på helg!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah, bra att jag blir bättre i alla fall lol :p vi skulle ju kunna spela på fredag?

2009-09-16 @ 17:10:14
URL: http://mathildagraadal.devote.se

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0