Låttips!

Hejsan!
Idag har varit en helt okej dag! Skola mellan 11.35-14.20. Hade dom tre tråkigaste ämnerna, Naturkunskap, Religion och Geografi, blää. Fast Internationell ekonomi är nog värre än religion. Tog 3-bussen hem. Är hemma själv nu eftersom mina föräldrar är i Tingsryd och hämtar Pontus. Alltid lika skönt att vara själv, kan spela hur hög musik jag vill, behöver inte stänga dörren och sätta på musik eller tv:n om nån ringer, hatar att prata i telefonen om det är tyst, känns som alla i huset hör då:p Det är helt enkelt najs!

Nu håller jag faktiskt på att plugga, ha gjort tyskan så nu är det Medie och sportjournalistiken kvar, men blir nog inte så jobbigt, hittade första uppgiftens svar så fort jag slog upp boken (;

Tänkte tipsa om en ganska så ny låt från Erik Hassle, satte sig ganska snabbt i mit huvud iaf, heheh.



Kommentarer
Postat av: Raisa

den låten är fett skön :P

2009-09-24 @ 20:25:51
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0