Härlig låt

Hallåja!
Orkade aldrig skriva mer igår, men kan säga att jag fick in alla kläderna i nya garderoben, och det finns tillomed lite plats kvar för mer ;) Det är alltid bra att rensa lite, man hittar samtidigt så mycket kläder man glömt bort att man har. Har dock insett att jag nog har kläder tillräckligt för att ha olika plagg varje dag i med än 1 år :p Spelde tennis gjorde jag igår också, passade på när det var så fint väder! Jag och  brossan körde, han är faktiskt duktig för att bara vara 9 år, vi spelade i 1 och en halv timme!

Nu har jag ätit lite och kollat på tv. Hade sovmorgon idag, började inte förrän 10 över 1 och slutade  10 över 2! Stannade kvar i skolan nån timme med Jessica, vi fixade lite med en presentation vi ska ha nästa måndag. Åkte hem vid 10 i fyra. Idag/ikväll känns det som att det är jättemycket jag borde göra.

- Städa upp i rummet / lägga in lite andra sakekr i garderoben
- Börja skriva på IE-uppsatsen eller vad man ska kalla det.
- Göra Tyska-läxan
- Fixa kläder och hår till fotograferingen imon
- Gå promenad med Ramona
- Kolla på Färjan 3 och Roasts (Med Björn Gustafsson)

- Ringa ang. en lokal

Och nu har jag så himla ont i huvudet, hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk, det orkar jag inte. Fick reda på att vi inte har någon NK-lektion imon eftersom vi ska ha fotografering där vi f.ö ska vara ganska tråkiga, personligen tycker jag det är roligare om man klär ut sig och gör något roligt utav det. Menmen, får se hur det blir, kan iaf försöka se bra ut eftersom vi inte ska klä ut oss ;P
Jag börjar alltså halv 12, med fotografering och slutar 20 över 2. På onsdag börjar jag 20 över 1 slutar 20 över 3, brukar dock få sluta nästan 1 timme tidigare. På tosdag börjar jag halv 9 och slutar kvart i 2 och fredag är jag ledig, härlig vecka va? ;)

Till sist, tänkte tipsa om en riktigt bra låt. Började lyssna på den för lite mer än en vecka sen och den blir bättre hela tiden (;


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0