Handlat igen!

Hejsan!
Idag har varit en bra dag. Gick upp och fixade mig, fick stressa till bussen eftersom jag trodde denn gick vid halv 11, men den gick tydligen 20 i 11, så hann inte locka håret som jag hade tänkt göra till skolfotot. Vid halv 12 hade vi fotografering, alla var svartklädda och en silversked i munnen... får se hur detta blir :p Sen hade vi religion och geografi, slutade 10 över 2. Jag och Mathilda gick till stan, jag köpte en typ t-shirt/klänning. Sen köpte vi varsin Ben&Jerry's och åkte upp till Samarkand. Vi blev båda lite besvikna på den smaken vi valt, någon med Toffee typ. Vi gick in på skopunkten där jag köpte ett par skor. Vi gick och köpte naturgodis och åkte hem med mamma.

När vi kom hem kollade på filmen (Girls and Boys), gullig film dedär. Sedan gick vi en hyfsat lång promenad. Kollade lite på Idol innan hon åkte hem. Nu har jag nyligen kommit hem efter ytterliggare en promenad med Ramona, måste ju ta igen allt skit jag ätit;p Nu måste jag verkligen börja på min inlämningsuppgift i IE, hate it ...


Bilder från dagens inköp!

"Klänningen" är inköpt på Vero Moda, 179:-
Stövlarna är inköpta på Skopunkten för
499:-

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0